tjockvawa

Inget är som väntans tider...

Publicerad 2017-10-10 21:51:10 i Allmänt

Väntar på jobbesked. Blev lovad att få ett svar senast igår... På eftermiddagen ringde jag själv för att höra så att de inte glömt bort mej, det hade de inte men lite VAB hade kommit emellan så jag får vänta ett par dagar till... 

Ja, jag kanske inte har skrivit det men jag ger upp GAVA nu tror jag. Jobbar ju extra på en privat hemtjänst men de har ingen tillsvidaretjänst att erbjuda just nu så jag ringde den kommunala hemtjänsten oxå o har väl mer eller mindre blivit lovad en tjänst där, chefen ville bara överlägga med sin chefskollega först o ska som sagt återkomma... 

Var hos frissan idag! Äntligen o jag unnade mej både klippning o färgning o är riktigt nöjd med min nya frilla! 

Äter inte enligt något kostschema men håller igen o försöker hitta tid för lite träning då o då oxå, blir lite för sällan eftersom jag extrajobbar o faktiskt även unnat mej att vila lite extra när jag väl varit ledig. 

Mår väl inte på topp men jag jobbar på det och får bra hjälp, så jo jag är nog på väg åt rätt håll igen. Lite mer träning skulle vara god medicin oxå men jag tror det kommer snart. 
Att ekonomin börjar komma ikapp gör mej oxå mer lugn. 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela