tjockvawa

V 37

Publicerad 2017-09-11 13:05:59 i Allmänt

Ny vecka, nya utmaningar. 

Jobbar varje dag utom lördag då jag ska på 40-års fest med 80-talstema. 

Kände förra veckan att jag nog bör dra ner på tempot, med det är inte lätt med heltidsjobb, där jag inte vet om jag trivs längre, provjobbar på ett annat (har inte velat skriva det ännu för chefen på GAVA har inte vetat, nu har jag berättat), 2 barn med fritidssysselsättningar, läxor, hund, hushållsarbete, dålig ekonomi, föräldramöten, sjukgymnastik 2 ggr/v, försöka hinna med annan träning, stallmöten o så försöka hinna med att duscha o kamma håret varje dag... Nä, jag har det säkert inte värre än nån annan men just nu är det tufft helt enkelt o jag är velig ang jobben. 

Tokstädade igår o var på Busfabriken + Stallet i lördags. 
Skönt att städningen är klar för nu har jag några timmar till vila o återhämtning innan Havanna ska på simning. Vila = fortsätta med tvätten, gå ut med Cuba, plocka ur diskmaskinen o förbereda middagen, men jag hinner faktiskt ligga en stund på sängen oxå o det tänker jag göra nu (eller gör ju redan). 



Skriv inläggstext 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela