tjockvawa

O där var väntan över...

Publicerad 2017-10-12 16:23:03 i Allmänt

Fick idag beskedet att jag får börja på hemtjänsten i Söderköpings kommun. Jag har sagt upp mej på GAVA. Det känns faktiskt mest skönt att ha tagit steget även om jag såklart oroar mej för att jag inte gjort rätt...?! Men jag har gnällt så länge nu, det här blir en nystart. 

Sen kommer jag antagligen sakna mycket o många på GAVA men jag tror ändå att det här är vad jag behöver nu! 
Har 3 månaders uppsägningstid o det känns bra att få avsluta på ett proffsigt sätt o lämna över mina ansvarsområden, göra klart o lite sånt. 


Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2017-11-10 20:29:21

Börjar bli tjatigt på den här sidan nu va?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela