tjockvawa

Projekt på gång

Publicerad 2018-06-01 10:41:40 i Allmänt

Jag rensar nått skåp/rum/garderob i veckan o ger till min mamma att sälja på loppis. 

Jag vill skriva en bok, om hemtjänst. 

Jag kom ju igång med att äta bättre men det föll efter jag var på fest, blev kanonfull o sen skitdålig o i ofas. 

Var på ett gym i veckan med en kund på jobbet, körde några maskiner fick träningsvärk. Måste träna! 

Tänkte köra en kickstart med namn Militärdieten eller nåt. 

Jag känner mej bra på mitt jobb o har ett projekt på gång där oxå, tror det gillas av ledningen. 

Har hyrt en lägenhet i Torrevieja en vecka till sensommaren. 

Ska vara med o tävla i ett av SVT’s program tillsammans med Putte o Havanna. Duellen! 

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: RobertBom

Publicerad 2022-09-17 11:15:07

Urgent assistance in obtaining high-quality and anonymous PCR from all over the world! High-quality documents all over the world at affordable prices and in the shortest possible time! We will help you get the document within 30-60 minutes without queues. A document with a qr code. The document contains a working cr code with patient and clinic data.Complete anonymity of data. Complete anonymity during registration. We guarantee quality and low prices.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela