tjockvawa

Vintern rasar ut...

Publicerad 2011-04-30 14:45:33 i Allmänt

Och det ska kilona oxå, rasa alltså!
Men idag är det valborg och får man unna sig. Det lite jobbiga är ju att man får unna sig så ofta eftersom det är jul, påsk, midsommar, nyår, födelsedagar, partyn, fester och bara sommar!!
Men ärligt, jag har gjort ett halvhjärtat försök i veckan. Det går så där och är ju riktigt jobbigt när jag har praktik och jobbar så oregelbundna tider. Men jag försöker hålla mej bort från godis, vilket har gått skapligt.
Promenader får jag börja med nästa vecka, har inte haft tid.
JA ja ja jag jag vet, undanfykter hela tiden men det tar ett tag att jobba bort dom.

Ljuger gör jag oxå för det har väl inte gått skapligt att hålla sig borta från söt saker HELA tiden, åt inte mkt godis i går till fredagsmyset, 3 bitar av barnen bara. Men nu har jag suttit vid datorn ett tag o spelat spel, bidde lite choklad o äppelcider (direkt ur flaskan).

Ikväll blir det grillat, öl, vin och snacks.
Trevlig Valborg alla glada! Välkommen våren!
Puss

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2011-05-03 07:40:54

Tjoho! Vad kul att du skaffat blogg igen! Jag har ju också börjat blogga lite grann igen fast det är också lite halvhemligt, varför vet jag inte men det känns nästan lite pinsamt att blogga liksom..



Nu ska jag gå och lägga mig efter en jobbnatt, bara 3 jobbnätter kvar och sen 2 jobbdagar i helgen sen är den här veckan över. Ps det snöar i Nyköping

Puss puss

Postat av: Tjockhumlan

Publicerad 2011-05-04 20:17:22

tack för idag :-) Jo men nu ser jag inläggen det var nog så att jag sparat just den sidan som länk liksom inte din 1: sida om du fattar va jag menar.

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-05-17 16:55:57

Googla lite på vad godis är gjort av så kanske det är lättare att låta bli...

Lycka till!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela