tjockvawa

Dag två...

Publicerad 2011-08-23 21:30:05 i Allmänt

Så seeeeeeeg dag!
Känner mej fettig, tung o så trött. Huvudvärk o allmänt seg.
När jag kom hem från jobbet förstod jag verkligen inte hur i helvete jag skulle kunna fixa ett friskispass. Mådde lite illa o var inte speciellt sugen på att äta nått, men åt lite kålpudding i alla fall.
Och eftersom jag lovat att träna med kussen, så trampade jag iväg vid halv åtta efter att ha sövt Havanna.
Bästa jag gjort på länge! Så skönt att få svettas ordentligt igen!!
Men jag har verkligen svårt att tro att den här dieten funkar efter att ha ätit bacon o ägg till frukost, avocado,keso o skinka till fm-fika, en halv kyckling oliver tomat o brieost till lunch, kålpudding till middag och nu 10%-ig yoghurt med nötter o bär...
Har såklart smygvägt mig lite o än har det inte hänt ett skit, men jag ger det den här veckan ut så klart.

Blir friskis på torsdag igen. Träning är ju så skönt när man väl kommer igång!



Men jag vet ju faktiskt inte varför jag mådde så dåligt idag efter jobbet, om det beror på LCHF-kosten eller om det kan vara för att jag jobbat som ett as senaste dagarna...
Därför och innan jag får se en veckans resultat på vågen tänker jag inte bestämma mej för om LCHF är tummen upp eller tummen ner...?!

Men det känns VÄLDIGT udda att äta så fet mat!!

Imorgon börjar jag äntligen skolan igen! Ska bli så kul att komma igång och såklart att få träffa mina underbara klasskompisar igen! HAr saknat många av dom!

Krameli kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-08-23 21:46:48

Jodu!första veckan är det vanligt med huvudvärk och seghet. Jag skriv till kostdoktorn och frågade om det fanns något bot och han svarade mera vatten och mera salt. Att jag ska äta mera salt är det väll ingen som tror på men jag drack mera efter det och mådde bättre. Men tänk ändå att du ätit så fet mat och ändå inte gått upp i vikt!!!!

När jag sa att jag skulle prova en vecka fick jag tipset att ge det tre veckor innan jag dömde bort det.

Du behöver verkligen läsa boken "Matrevolutionen" för den kan nog övertyga vem som helst och en del av hans frågeställningar är självklara!

HÅLL UT

KRam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela