tjockvawa

En riktig tjockvawa!!

Publicerad 2011-08-20 18:32:26 i Allmänt

Ja, usch. Varför blir det alltid så här? Jag sköter mej 4-5-6, (ibland mer) veckor o sen bara skiter jag i allt?
Har inte kollat vågen men känner mej ju uppblåst som en fet flodhäst o gör INGET åt det!
Usch på mej!!


Fast en ganska söt o glad flodhäst ändå!

Nu har jag i alla fall frågat om en kusin vill och kan följa med till friskis som börjar på tisdag...
Och gissa vad...?
Hon KAN OCH VILL!!
Ops... Det innebär ju att JAG måste ta mej dit,
hur f****n ska JAG orka det då?
Jösses!!

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-08-21 17:43:05

http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf

Postat av: humlan

Publicerad 2011-08-22 07:05:29

hur dags?

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-24 20:35:44

Ja vi tog oss dit o nu ska vi göra tre dagar i veckan inga ursäkter!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela