tjockvawa

Fjortisar...??

Publicerad 2011-08-16 10:12:34 i Allmänt

Hur kommer det sig att det plötsligt dök upp fyra helt okända fjortisar och kommentera min blogg?!
Eller okej ska inte vara orättvis, har ärligt talat inte läst så noga på nån av deras bloggar så jag har ingen aning om hur gamla dom är. Men jag tycker det är konstigt att 4 st hittade hit på en o samma dag!
Ogillar en massa opersonliga kommentarer som:
"Hej fin blogg, kolla min"
"Hej, passa på att tävla i min blogg"
"Hej hur är det?"
(brukar framgå om man läser inlägget...)

Ja, ja Nillas kommentar gillar jag i alla fall!! Tack gull-moster!

Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-08-17 06:13:19

Ska på en resa med nyköpingsbrudarna Inga-Lill och Ingegärd. Ingegärd har fått den resan av oss och hon vet inte vart vi ska och vill därför inte skriva vart men det är till en plats jag inte varit.

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela