tjockvawa

Ger det ett försök.

Publicerad 2011-08-22 15:14:27 i Allmänt

Ja, LCHF. Ska försöka hålla mej till det en vecka o se om det passar mej.
Började idag o än så länge känns det så där och än så länge är jag kanske lite dåligt påläst. Ska försöka läsa o snappa upp så mkt som möjligt under tiden.
Problemet är oxå att det inte finns så mkt hemma och att pengarna snart är slut...

Tips mottagets mer än gärna! Saknar redan frukt och bröd. Det finns nått enkelt och bra LCHF bröd. Receptet tack!!



Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-08-22 18:22:34

Jag har receptet på bröd hemma. Du ska handla hem fiberhusk som finns på glutenfria hyllan för det vet jag att det innehåller. Sedan kan du ringa Jesper och be honom ta fram receptet som ligger löst i pärmen i skåpet under spisen. Om du ringer honom kan du dessutom ge honom ditt kontonummer för han är väll skyldig dig pengar efter vad jag förstår.

Lycka till

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-08-22 20:07:43

Lycka till!! Jag har precis börjat min tredje vv-vecka men jag blev lite sur imorse när jag skulle väga mig o bara hade gått ner 0,2 kg sen förra vägningen.. Jag som har kört stenhårt! Ja ja, det hade försvunnit cm iaf-alltid nått! Ska bli spännande att följa din provvecka med LCHF (jag har så dålig koll på det).



Kraam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela