tjockvawa

Idag lever jag efter detta motto:

Publicerad 2011-08-31 21:22:05 i Allmänt

Livet ska INTE vara en resa mot graven med målet att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare att sladda in från sidan med choklad i ena handen och ett glas vin i den andra, och med en kropp som blivit ordentligt använd för att inte säga ....fullständigt utsliten samtidigt som man skriker
"WOHOOO" VILKEN DJÄVLA RESA!!!!



Gjorde synundersökning idag.
Har brytningsfel på vänster öga, inte jättemycket så optikern tyckte att jag skulle skaffa glasögon om jag kände att brytningsfelet var ett problem för mej.
Ibland är det väl kanske det då, som när jag försöker läsa liten text på långt håll (vägskyltar o textTV typ.)
Så jag har beställt mig ett par glasögon, tur jag inte behöver ha dom jämt för jag passar verkligen inte i det och det är extremt ovant.
Men ska jag vara ärlig så har jag önskat mej brillor sen jag var barn!




Puss o kram


Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-09-01 05:58:48

Hahaha, hur menar du? Ska du ha glasögonen hela tiden eller när du behöver se en vägskylt på långt håll???? Stanna då bilen och ta på dem för annars kommer du för nära.

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-09-01 06:16:33

Du är lik din mormor för hon berättade om när hon var liten och hennes kompis fick glasögon. De skulle på bio och mormor lånade då ett par glasögon som var jättestarka. Hon såg inte ett skit av filmen,mådde illa och var yr.

Nilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela