tjockvawa

Kämpar på med mitt fett...

Publicerad 2011-08-25 21:39:58 i Allmänt

Ja o jag tror jag börjar komma in i det nu. Är inte lika hungrig som jag ibland kan vara vid andra dieter i alla fall. Det enda som svider lite är faktiskt plånboken... Man har ju inte mkt av det man borde äte hemma och det blir många småhandlingar.

Tränat idag igen, men det var precis på minuten att jag hann dit efter att ha stått i kö till det nyöppnade Willys först. Stress. stress och genomblöt av svett när jag äntligen kom hem o kunde andas ut!
Fick ett recept på LCHF-fröbröd av en jobbarkompis o testade det nu, misslyckades nog... Tog precis ut det ur ugnen och såg okej ut i formen men när jag vände på den var den väldigt degig, så jag vände tillbax den o kastade in den en stund till får vi se om det händer ngt...
Varför misslyckas jag allid när jag bakar?!

Har inte smygvägt mej på ett par dgara och ska försöka låta bli några dagar till.
I morgon blir det jobba på två ställen, först 9-15 o så 16-21.
Men i helgen är det vad jag vet än så länge ledigt!

Har gjort en av mina två läxor vi fick till nästa vecka o hoppas på att få kunna göra den andra snart oxå, lite datastrul från skolan så jag kan inte logga in på vår skol-sida där uppgiften finns, men det kan inte mina klassisar heller så vi får väl skjuta på läxan kanske...

Puss puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-25 22:39:00

kolla lboggen:

Postat av: humlan

Publicerad 2011-08-26 18:47:19

Hej gumman, det går bra för mig med..jag kör en mix av allt men det funkar :-)

Köp fläskfile på willys vetja det är väl gi ??? Och ut och plocka svampar...kanmtareller i gräddsås måste ju va bra :-)



Kram

Postat av: humlan

Publicerad 2011-08-27 09:48:10

fan fan nu tjuvvägde jag mig och så var den dagen förstörd...fan då måste gå och bajsa och se om det hjälper...tur att man inte eär desperat

puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela