tjockvawa

Malmö

Publicerad 2011-08-02 07:40:29 i Allmänt

Jag är i Malmö nu. En liten överasknings-mini-resa som min kusin fick av oss i 30-årspresent. (Oss = Mamma, syrran, moster o en kusin till). Vad vi ska göra mer kan jag inte avslöja än, men vi åkte till Malmö igår, och har i natt bott hos kusin Madde. Om nån halvtimma bär det iväg igen, men Tessan vet inte vart.
Käkade igår på en caribisk restaurang, ingen smalmat. Inte speciellt gott heller tycker jag, men trevligt hade vi.
Min moster har börjat med LCHF, vekar ju funka för henne...
Klurar lite...?
Men vi har hunnit med att "Uggla" lite, det är ju nya innegrejen vet ni va?


Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-08-02 23:39:28

Ha ha! Vad söta Ni är! :) Ha det så kul nu!! Kraam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela