tjockvawa

Mitt meddelande...

Publicerad 2011-08-28 08:16:26 i Allmänt

... till min våg blev i alla fall Fuck off, släng dej i väggen, ta dej i brasan, piss off.
Inget schoop den här veckan i alla fall och i dag vakande jag hungrig som en varg!
Våg-faan meddelade 84,4 till mej och det är med andra ord inte mer än mellan 3-6 hekto minus (?).
Är jag absolut INTE nöjd med som startvecka-nedgång.
Men man ska ju ha tålamod och jag ska fortsätta åtminstone en vecka till, lördag ska jag väga mej den här veckan för på söndagen är jag bortrest.

Jag menar det kan ju ha med kroppsvätskor, ägglossningar o mens att göra i en kvinnokropp oxå så därför tänker jag ge dieten en liten chans till, men jag vill ha resultat när jag verkligen följt programmet noga med ett undantag o det var måndagen, första dagen när jag ännu inte hunnit handla och verkligen var superhungrig och tvungen att äta fel.

Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2011-08-28 23:43:05

Nu vill jag absolut inte komma med pekpinnen men man får verkligen inte "fuska" inte ens en enda dag! Jag tror att det kommer bli minus på vågen om du bara håller i!!!! Man mår lite halvdåligt första tiden men det blir bättre! Ring mig och klaga ibland om du vill ;) HÅLL UT!!!! puss puss puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela