tjockvawa

Skrattar åt min egen dumhet!

Publicerad 2011-08-17 15:27:17 i Allmänt

Silverputsningen klar.
Hjälpte en rik gammal dam som hade lovat ersättning om jag kunde putsa hennes silver.
Det var väl inte superjobbigt o tog bara ca 1,5 timma.
Jag fick 60 rikstaler,
ja o så en kopp kaffe o två kakor!
Ha ha ha!
Jag vet inte vad jag hade förväntat mej, men alltså 60 kronor?!
Hur snål får man vara!!??
Rik men snål!
Lilla sockersöta snålkärring, du får nog putsa ditt silver själv nästa gång!



Men vet ni vad, jag är inte bitter,
hon var tacksam och jag gjorde henne glad därför ser jag det som:


Kram

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-17 19:47:15

hej ska kolla med Benny men tror ja hänger på på tisdag betalar då för den gången sen får vi se om ja hakar på mer:-)Blir nog lite knöligt i mitt schema men kan ju ev ta enstaka gånger :-)Hör iallafall av mig om tisdagen :-)

KJAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela