tjockvawa

Snart dags för vågen...

Publicerad 2011-08-27 19:17:35 i Allmänt

Men hur dum får man vara? Glömde faktiskt helt bort att ställa mej på vågen i måndags morse för att ta en startvikt..
Men jag tror det var i söndags jag tittade, men minns ju inte exakt vad jag vägde då...?!?
Känns ju lite pissigt, men jag tror jag bestämmer mer för söndagar som vägdag, och jag vet att det var runt 85 kilo (igen!! Uscha, det är 4 kilo plus sen innan semestern!).
Kan ha varit 84,7-84-9. Men jag kör på 85,0 så borde det bli några extra hekton i minus och det kan ju kanske peppa mej att fortsätta för dom säger visst att man måste ha tålamod med LCHF-dieten men sen säger det visst bara schoop så försvinner ett par kilo!
Ha ha ha!



Så den som lever i morgon får se vad min våg har för meddelande till mej då...

Kramis

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-08-27 21:39:18

Första veckan brukar de flesta gå ner.

Den här veckan blev det en del fusk på fredagkvällen i form av paj och så dracks det väldig....

Nästa lördag åker jag ju bort till tisdagen och jag vet inte hur det ska funka i det landet.......

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela