tjockvawa

Bonde-Johanna

Publicerad 2011-12-05 18:38:58 i Allmänt



Jag tycker hon är så otroligt fin!!
Ärligt alltså, hade jag varit lesbisk och singel hade hon garanterat fått ett brev av mej!!
Men jag bidde inte lika vacker som henne, men jag tror jag är skapligt nöjd ändå. Måste få vänja mej lite och håret måste väl få lägga sig lite oxå innan jag han avgöra om jag tycker om det helt eller inte.
Putte tycker att jag är finare utan krull, min bästis säger att hon tycker det är jättefint och min kusin tycker det är okej, men att det nog tar ett par dagar innan det blir ordentligt bra...

Försökt att fota mej själv hela dan men det blir bara helt knäppa bilder men mojje-miner, därför mojjade jag till mej helt o hållet till bilden som hamnade på fejjan.
Ska se om Putte kan hjälpa mej ta en normal bild, som jag kan kasta ut på bloggen. Men nu känns det väldigt krulligt efter att jag tränat på löpbandet i 45 min. Joggade 25 min av den tiden. Får inte tvätta håret på ett par dagar o snuskigt nog blötte jag det inte ens i duschen efter träningen.

Svävar lite och känner mej så glad o pigg och sund och ja faktiskt lite smal och jag är så nöjd över hur bra det faktiskt går ändå nu! Bara hålla i!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela