tjockvawa

Energi

Publicerad 2011-12-06 21:23:22 i Allmänt

Känns som jag är full av energi idag! Det brukar ju inte höra till vanligheterna.
Men det börjar gå mot slutet i skolan, jag börjar se skymten av den underbara 7:a som ska komma som förstasiffra i vikten.
Jag känner mej lite ny, har ju med lockarna att göra. Jag äter nyttigt och rör mej, det gör så klart sitt. Sovit okej några nätter nu, gör ju susen!
Så bort mot friskispasset idag, vanliga energiknippet till ledare och jag känner att jag äntligen börjat lära mej passet. Vet ni vad jag får höra då? Jo, bara den här veckan kvar sen är det juluppehåll!! Jaha men hallå!! På torsdag är det vanligt pass o på söndag "julpass", sen är det inget förrän den 27:e o sen den 3:e januari. Veckan efter antar jag att den nya terminen startar och nya pass att lära sig!
I vilket fall körde jag gärnet o fuskade inget idag, ändå kändes det som jag ville träna mer när det var över. Börjar få upp lite flås, kondis o lite styrka kanske!!?
Håller energin sig kvar i kroppen kanske det blir en stund på löpbandet imorgon oxå, och friskis på torsdag o söndag (fredag o lördag får vara vilodagar).

Kom igen nu alla slöfockar, tiden går fort snart är det bikinisäsong igen!

kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-07 10:35:07

Jag gick i jeansen hela dagen igår försökte töja ut dem det gick sådär...men snart så. åt en liten pepparkaka och tre knäcke utöver planen igår men tycker ändå det gick bra.



Postat av: Veronica

Publicerad 2011-12-07 16:47:59

Jag har nog aldrig varit så tidigt ute inför bikinisäsongen som jag är nu! Beach 2012- here we come!!! :) puss o kram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela