tjockvawa

Halkat lite ur spår kanske...? Nae, jag sk...

Publicerad 2011-12-15 20:46:20 i Allmänt

Halkat lite ur spår kanske...? Nae, jag sköter mej skapligt. Men jag har inte fyllt i checklista på ett par dagar... Och jag vet ju att jag borde det, går ju alltid bättre då men jag måste få skylla lite på att jag inte har nån normalt fungerande dator. Det tar på riktigt 20 min att starta den o varje gång man ska in på nån sida får man vänta 2-5 min innan sidan laddat klart. Det är riktigt irriterande! Men vi ska väl vart efter köpa en ny... Den andra pajade visst o gick inte att låga alls... Ibland lånar jag Puttes jobbdator när han har med den hem. Men jag ska bättra mej på checklistafronten på måndag då det är en viktig vecka. Måste ju sköta maten ordentligt så jag kan unna mej på julafton! Dåligt med träning den här veckan men igår hann jag med 10 min på Löpbandet o situp's armhävningar o så dammade jag av min gamla ABslide... Känns i magen idag kan jag lova! Ni vet vad ABslide är va? Tror det heter så... Ska googla, lägger ut en bild om jag hittar. Kram på er.

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-12-17 15:55:02

Inte ska du halka ur spår nu när vi är så nära vårt mål! Kom igen nu o upp på banan igen! Du kan ju!! Hejja hejja! Kraam!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela