tjockvawa

Hängig, nere, trött...

Publicerad 2011-12-20 15:16:28 i Allmänt

Vet inte riktigt varför...? Trött är jag oxå.

Kanske beror det på att det varit en väldigt dålig matdag oxå.
Klassen hade avslutningsfika idag med räkmacka på fm. Visserligen beställde jag med grovt bröd. Men så kände jag att jag trots allt var tvungen att äta lunch på skolan eftersom jag inte klarar mej till i kväll och vad serveras idag då...? Jul-lunch så klart med janson, omelett, prinskorv köttbullar osv osv. Tog en normal portion och slutade när jag var mätt (stort för att vara jag) men det landar ju ändå på enormt mkt points! Några av klassisarna hade med sig kakor, knäck o godsaker till klassen, alla fikade och åt gott utom jag som endast tog några knäck fast jag egentligen inte borde eftersom jag är uppe i mina dagliga points redan och behöver spara vb till julafton.

Inget planerat till middag idag heller och det stör mej!! Har ju egentligen inga pp kvar för idag heller... En viktväktarsoppa kanske?

Imorgon jobbar jag så dum tid, 10:30 till 14:30 och jobbar man den tiden är ingen lunchrast inräknad... Vet inte hur jag ska lägga upp morgondagens matintag för det heller, känns ju lite tidigt med lunch kl 10 o lite sent 14:30.

Humöret borde vara på topp med tanke på de betygsnack jag haft idag! Men inte ens det väger upp... Hade ju ändå mina MVG på känn. Sista läraren (hon med demensprovet) pratade lite i gåtor och sa väl inte med hundra procent säkerhet att hon tänker ge mej MVG men som hon kände nu så lutade det mest åt det. Men så var hon tvungen att "landa" i det själv...? Finns med andra ord en risk att hon tänker ge mej VG! Usch då hesmak tanke... Ha ha ha

Klurar lite på hur jag ska lösa torsdagens ridning för Lithea oxå... Behöver barnvakt till Havanna då Putte ska ut o svira med jobbet. Ibland tar det emot att fråga farmor hela tiden... Får se. Kanske hoppar över ridningen en gång...?!

Har enorm träningsvärk efter gårdagens träning oxå och gissar att den kommer hålla i ett par dagar till och vara som värst imorgon. MEN jag måste se till att röra på fläsket mer innan julafton oxå då jag vet att jag tänker överstiga mina points och har tillåtelse att göra det samtidigt som jag sååå in ibomben gärna vill se den där 7:an som är så nära nu!
Funderar på när jag tänker våga prova mina ringar igen oxå. Väntar nog ett par kilo, till 79,0 i alla fall.

Ja, ja, nog om mej för idag.
Hur mår ni? Stressa inte för mycket nu och ta det lugn på vägarna!
Puss och Kram

 

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-20 15:34:04

kram på dig vännen, man klan ju inte va på topp jämt ju !

Och jo för ddin del kan jag ju skriva vad som men jag vet exempelvis att några på jobbet läser.



Jag ska väga mig varje dag nu tänkte jag för att se hur det blir.



Pappa har precis åkt, såg ganska pigg ut faktiskt så det var skönt han hade med sig fläskstek med äppelmos och sås och kokt potatis du vet som du älskar, ska jag lägga en låda till dig i frysen?

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-12-20 21:10:50

Men vännen då! Men tyvärr har man ju sånna dagar ibland! Hoppas på att det känns bättre imorrn! Om jag hade kommit hem några timmar tidigare på torsdag hade jag kunnat följt med på ridningen o hängt med Havanna under tiden du hade fått springa runt runt men jag är inte i Sörping förrän halv fem tidigast o då är det försent gissar jag?! Fast hon kanske inte hade velat vara med mig, den främmande tanten, i alla fall! :) stor kram till dej vännen! Du är bäst- glöm inte det! <3

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-21 07:18:31

98,8



jag ringer sen,

Postat av: tackan

Publicerad 2011-12-22 08:22:49

98,4 hujeda mig vad är et som händer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela