tjockvawa

Känns som en bra helg!

Publicerad 2011-12-17 23:18:09 i Allmänt

Nej jag är nog kvar på banan! Men som sagt har det varit dåligt med ifyllandet av checklista.
Har ju skyllt på trasiga och sega datorer. Idag inhandlades äntligen en ny! Inget att skylla på längre med andra ord, så från och med måndag fyller jag i igen!
Men jag har ändå hållt mej inom ramarna tror jag och det känns som det kommer kunna att bli fina siffror till vägningen på måndag! Men så är ju inte helgen slut än... :p

Jobbat hela dagen idag och börjar känna mej ganska seg i skallen. Ska väl ta o bädda ner mej om jag kan slita mej från datorn. Det är ju så kul när man slipper sitta och vänta i minutrar på att saker och ting ska hända!!

Sa jag det förresten att jag fick tillbax den sista uppgiften i Etik igår oxå! Blev ett MVG på den vilket betyder MVG på hela kursen! Bara hålla tummarna för social omsorg oxå då för jag tror som sagt att jag har mitt MVG i Människan socialt och kulturellt som i en liten ask! Skulle ju vara så kul med "FULL POTT" hittills ( ja ja sen är det bara 5!! ämnen kvar till sista terminen).

Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-12-18 12:47:10

Vad bra att du fortfarande är på banan! O vad duktig Du är med skolan! Vilka betyg du har! Håller tummarna för full pott o för vågen imorrn! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela