tjockvawa

Måste skriva igen...

Publicerad 2011-12-29 08:19:19 i Allmänt

... så ni verkligen fattar!! JAG VÄGER 79,7 KILO!! Jag klarade mitt delmål och jag är så glad!!
Och väldigt motiverad nu till att bort ännu mer! Kanske kanske kanske kan det till och med hända att jag tänker mej för LITE på nyårsafton!

När jag mätte sist, som jag skrev att jag skulle göra fick jag oxå en glad överaskning! Eller jag fick fler glada överaskningar och en mindre glad. Överarmen visade 0,5 cm mer än sist, men det är ju så svårt att mäta där. Låret visade - 1 cm och resetn av mätställena (bröst, mage och rumpa) visade -3 till -3,5 cm. Detta är på en månad och jag är mycket nöjd!!

Har börjat fundera på nästa delmål och jag tror jag har en plan, ska bara fundera färdigt och tänka igenom ordentligt. Kanske presenterar jag min plan sista dagen på året.

Idag blir det jobb några timmar, sen stallet med Lithea, hennes pappa ska titta på för första gången idag! Imorgon är det jobb 9-15 och 16-21. Sen ledigt några dagar för att ladda upp inför nästa MASTODONTVECKA då jag jobbar varje dag utom torsdag!

GOTT SLUT PÅ 2011 VÄNNER!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-12-29 09:44:52

GRATTIS! Du klarade det! Så fantastiskt bra gjort! Kram!!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2011-12-29 09:56:26

Grattis måste kännas super bra. Tror du att du kan dela med dig av motivationen?

Kram och ha ett gott slut på gamla året och en bra nytt år.Kanske det kan bli någon resa ....?

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-29 20:57:52

Grattis vännen du är så duktig. Det är vårt år ny året då vi når våra mål!

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-12-31 12:36:42

Älskade vän! Vill bara önska dej ett gott nytt år! 2012 är året då det händer! Vi ska gå i mål o stanna där! Vi ska stråla o må bättre än nånsin! Tack för att du är min vän o alltid uppmuntrar, stöttar o finns där med din kärlek o omsorg! Du är bäst!! Kram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela