tjockvawa

Medan andra skriver årskrönikor

Publicerad 2011-12-31 13:10:20 i Allmänt

...ska jag skriva en veckokrönika:
Måndag: 81,3 kilo
Tisdag: 80,3 kilo
Onsdag: 80,3 kilo
Torsdag: 79,7 kilo
Fredag: 79,6 kilo
Lördag: 79,1 kilo

Behöver jag berätta att jag är nöjd eller?

Jag hann med en promenad i måndags, en riktigt lång.
Sedan dess har jag inte hunnit eller orkat med så mycket träning då jag jobbat en hel del. 
Jag åt en riktigt god frukost idag, rostat bröd marmelad och skrev precis in det i checklistan, jösses, det blev 13 points! (Min frukostar brukar landa på 5-78 points i vanliga fall).
Men jag har joggat och promenerat på löpbandet nu på morgonen oxå och tänker äta 3-pointssoppa till lunch.
Jag har nästan alla mina Veckobonuspoints kvar och de aktivitetsbonuspointsen som jag trots allt lyckats tjäna in, det räcker ju en bit ikvälll i alla fall och jag tänker fira nyår med gott samvete!

Igår provade jag en av mina ringar igen, det går om man tar i mej sen fick jag nästan panik då det nästan var omöjligt att få av den igen!! Usch, måste nog tappa ett par kilo till för att de ska sitta okej, men så måste jag ju tappa ännu mer för att kunna ha dom på i sommar, för när det är varmt svullnar mina fingrar!!

Letade lite i garderoben idag och hittade ett svart fodral jag hade på mej på min 30-årsfest, vägde då ca 75 kilo. Hittade ett par glittriga silver-strumpbyxor och en kofta jag fått av en vän som oxå går i lite silver-glitter, det får bli kvällens outfit.
Spontan-for-iväg till barnklädesaffären med flickorna oxå nu på förmiddan och hittade en varsin nyårsklänning för halva priset åt dom och värsta läckra legginsen och koftor åt dom. Flickorna Andersson stora som små kommer känna sig ganska fina sista kvällen 2011!
(Ev kommer outfit-bild)

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2011-12-31 15:25:42

hejsan



ville önska dig gott nytt år

och säga att du är super duktig.

kramar eva

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-31 16:13:10

Ser fram emot outfit bilder på er :-) Duktig du är. Kunde int eväga mig idag men ska i morgon.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela