tjockvawa

Min plan...

Publicerad 2011-12-26 12:07:41 i Allmänt

Ska försöka förklara min plan för er den här veckan. Kanske kan det tyckas som fusk men men, lite får man fuska i så fall tycker jag!
Jag ska sköta mej den här veckan fram till nyårsafton då vi är bortbjudna och det SKA ätas och drickas en del, eftersom nyårsafton är så nära inpå måndag så kommer det åter igen stå plus på vågen på måndag eftersom jag av erfarnehet även vet att jag brukar lägga på mej extra mkt om jag dricker alkohol, vilket jag tänker att jag ska göra.
Men målet är ju att komma under 80-strecket till nyår och det är ju som sagt på lördag, därför kommer jag väga mej alla dagar fram till lördag och skriver sen i den lägsta vikten av dessa 5 vägtillfällena på måndag för då tänker jag inte ens kliva upp på vågen...
Så nu får ni hålla tummarna.

Idag var det 6 hekto plus. 81,3 kilo. Har alltså 1,4 kilo på 5 dagar att försöka skaka av mej... KAN gå!
Är nyss hemkommern från en lång skön promenad med en vän. Vi gick nästan en mil!

Jag blev inte direkt sjuk som jag hade misstankar om om jag är enormt snorig och nyser så helt kry är jag ju inte heller. Men lite jobb 4 dagar nu och lite promenader ska jag nog klara av!

P.s Provade ringarna men det gick inte. Ska prova igen när jag väger 78,0. Men ska ta o mäta mej lite nu.

Hej Hopp

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-12-26 16:21:34

Jag tror på din plan! Tack för idag! Känns så skönt att veta att man varit ute o gått en riktigt lång promenad! Kram!

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-26 18:26:40

vi kanske kan gå ngn dag

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-12-27 08:55:27

Ett ganska oskyldigt fusk om du frågar mig. Lycka till!

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-27 10:05:30

Nej men det är inte så fuskigt tycker jag ...



Jag vill att det ska sluta blåsa! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela