tjockvawa

På väg att bli sjuk kanske...?!

Publicerad 2011-12-22 09:07:25 i Allmänt

... Kan vara därför jag känt mej lite låg ett tag, men jag känner mej mer pigg idag ändå, kan kanske bero på att jag somnade i soffan innan nio igår och är lite mer utvilad idag, men jag känner oxå att det gör lite ont i halsen och en smygande huvudvärk är på G. Men med en panodil eller två tror jag att den här dagen oxå kommer svischa förbi!
Men det känns som det kommer bli en lite knölig, stressig men lång dag. Havanna får vara med "Moster" Zara och "kusin" Lexie medan Lithea och jag är på ridningen. Putter är på julfest med jobbet. Mattider förskjuts lite men det får helt enkelt bli en nödlösning idag. Men jag har skrivit in dagens mat i checklistan och det får plats, trots att nödlösningen på vägen hem ikväll heter Mc Donald´s...

En skön långpromenad innan jobbet igår och en stund på löpbanet på kvällen, idag springer jag omkring i ridhuset och får se det som dagens motion, imorgon är det jobb 7-16 och vilodag i motion tror jag.
Sen kanske man hitter med lite morgonmotion på julaftonsmorgon?!

Hinner väl inte blogga så mycket mer innan jul! Så GOD JUL mina vänner!!

Kram

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-12-22 10:48:53

God Jul, min vän!

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-22 11:14:45

God jul hjärtat mitt!



Men vi höres på teelfon, och du träna nu int eom du är sjuk!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2011-12-22 15:43:24

Ont i halsen och i huvudet har jag också haft i veckan men det har inte blivit värre än så. Nästa vecka funderar jag på att ta en tur till centralbadet,vill du följa med?

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-12-23 07:10:43

98,8

Postat av: Nilla

Publicerad 2011-12-24 14:51:19

God Jul min älskade guddotter

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela