tjockvawa

Samma inlägg som på min viktväktarblogg

Publicerad 2011-12-10 10:28:21 i Allmänt

Orkar inte skriva om allt så jag kopierade helt enkelt vad jag skrev där idag:

Fredagsmys

Det blev en del godsaker igår kväl...
Översteg inte min VB men det känns ändå inte helt okej att svulla i sig en halv chokladkaka, ett par salamiskivor, ett par bitar rökt ost (är svingod!!) ahlgrens bilar med chokladöverdrag (var oemotståndliga!) och några bitar ur alladin chokladasken (med mörkcoklad). Jag har även ca 25 aktivitetsp kvar, men jag har ändå en liten gnagande ångest som inte vill försvinna, kan ha med smygvägningen igår att göra oxå.
Såg inte ut att kunna bli nån minskning till på måndag men jag håller tummarna på att det är de 4 dagarnas ganska hård träning som gör att vågen är lite hård mot mej.
Han även vara så att jag är lite rädd för dagens utmaningar oxå... Ska till svärmor och äta. Hon tänker bjuda på isterband! Bara en korv är ju som en hel middag i pp och jag vågar knappt räkna ut hur mkt hennes stuvad potatis kommer att innehålla i pp. Det gäller att lägga band på sig idag (isterbanden ska jag inte lägga på mej! Ha ha ha)
Ikväll ska vi ev till ett par kompisar, sånna där riktiga trugarkompisar!!
Det gäller att ha karaktär idag!!
Och hårda tummar måste hållas till på måndag då det är dags för vägning igen.
Är träning imorgon oxå, känns så knäppt att jag övervägar att hoppa över den för att det känns för nära inpå vägningen och jag har en tendens att öka i vikt efter träning...
Ja ja vilka bekymmer man har. Den som lever får se.
Trevlig helg alla fina viktväktare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela