tjockvawa

Sega datorn

Publicerad 2011-12-15 22:09:03 i Allmänt

Ja nu sitter jag här ändå.
Hittade i alla fall att det inte heter ABslide, utan ABslideR...



Och för er som är nyfikna ang på demens-provet, så kan jag avslöja att jag fick hjärnsläpp, eller kalla det tillfällig demens om ni vill på en av de lättaste frågorna. Känns piss eftersom jag egentligen kunde svaret men helt enkelt inte kom på mer än hälften just när jag satt där. I övrigt så vet jag inte, var lite jobbiga frågor där det var mycket att skriva. Jag är oxå nyfiken o på tisdag går vi sista dagen den här terminen och får då förhoppningsvis proven tillbaka och mer betygsamtal.
I Etik får jag MVG (läraren skulle bara rätta den sista uppg. där men trodde nog att den i alla fall inte kunde sänka slutbetyget...) och jag skulle tycka det vore så roligt om jag fick det i Social omsorg (det vi hade prov i) och Människan socialt och kulturellt oxå för i så fall har hittils MVG på allt. I betygsnacket för några veckor sen i M.S.K låg jag på MVG och jag tror inte det har ändrats, betygsnacket på soc oms låg jag mellan VG o MVG sist, så jag hoppas att det det väger över på det högsta!
Men som sagt på tisdag får jag (och ni) veta!

Kram igen

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-12-20 08:46:23

Bra jobbat Virran!



Akta dig för den blå helvetesmaskinen! Jag höll på att krossa både haka, bröstkorg och bäcken när jag lekte med en sån sist...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela