tjockvawa

Viktminskning och permanent.

Publicerad 2011-12-05 08:22:50 i Allmänt

Hurra! -1,2 denna vecka!!
Börjar kännas rinkitg bra och om 2 kilo är jag i delmål!
Idag ska jag färdas tillbaka till 80-talet och permanenta mitt hår!!
Lite orolig att komma där ifrån som en tant, samtidigt är jag orolig att frissan därför tar i för lite så det knappt märks någon skillnad.
Men det är ju bara hår o det växer fort o jag är van vid korta frisyer om jag skulle bli tvungen att raka av allt...
Jag har inte sagt ngt till Putte så jag hoppas han inte tycker det blir jättefult för han har inte tyckt att jag ska permanenta mej när jag frågat tidigare...



Så vill jag INTE se ut, jag vill se ut som den lesbiska bonden Johanna i "Bonde söker fru"!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela