tjockvawa

Den blomstertid nu kommer...

Publicerad 2011-05-25 21:49:59 i Allmänt

... för nu är skolan slut för terminen.
Och det återstår endast 2 terminer av min utbildning! Jag är så jäkla duktig oxå!
6 ämnen avklarade och jag har MVG i rubbet!
LYCKA!

Promenerade igår och planerar att göra det imorgon oxå.
Nån dag ska jag göra lite sit up´s oxå... :p
Tjuv-vägde mej två ggr igår, första gången var det stiltje men sista gången nykissad, naken och med x antal timmar sedan måltid såg det fint ut...
Det är ju egentligen morgonvikt jag går efter och det kan hinna ändra sig en del på tre dagar nu men jag hoppas att trots att det blir klassfest på Å-cafét på fredag blir ett litet (ja läs stort) minus till på lördag morgon.
(Det där lilla, stora minuset jag hoppas på är omkring 1 kilo!?)

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela