tjockvawa

Naturdiet

Publicerad 2011-05-16 18:28:25 i Allmänt

Är vad jag använder mej av lite grann just nu. Byter inte ut alla måltider för då skulle jag dö!!
Jag MÅSTE verkligen äta lite och jag försöker att dra ner på kolhydrater under mina riktiga måltider och äter mycket grönsaker. Som mellis äter jag en del frukt oxå och just nu känns det bra. Tänkte jag skulle försöka få bort 5-10 kilo med den här metoden och har till midsommar på mej...? Är väl inte att ta i för mycket? Det är ju 5 veckor kvar o 1 kilo i veckan borde jag klara av med hjälp av naturdiet, eller?
Och vad tänker ni nu då? "Åh!! Inte nu igen, har hon inte fattat att hon inte fixar det?! Varför har hon så bråttom? Viktis är ju det hon mår bäst av, att hon aldrig kan lära sig..." ?? Typ va? Ja ja jag vet. Men nu är det vad jag gör och det har i alla fall fått mej att må lite bättre och jag känner att jag i alla fall gör något åt min övervikt istället för att bara klaga o deppa!!
En kickstart typ?!

Idag fyller min pappa 57 år!!
GRATTIS till honom

Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2011-05-16 19:07:59

Hualigen så gammal din pappa är.......

Huvudsaken att du mår bra. Om du når det målet till midsommar är det bra men glöm inte att det är bättre för hälsan att vara tjock och ha bra kondition än att vara smal och inget orka.

Puss

Från tjocka Moster med en ganska bra kondition...

Postat av: Tjockhumlan

Publicerad 2011-05-16 21:06:11

Naturdieten står i skåpet och väntar på att jag ska öppna förpackningen..men är lite kluven eftersom jag ammar. Men det är sjukt jävla svårt ju att gå ner i vikt. Har motivation men ändå inte.



Kör det här nu till midsommar om du känner för det. Och tänk på att läkaren sa till mig att använda naturdiet, för snabb viktminskning, hon sa att det inte är farligt för en kortare period men att för att bevara vikten måste man ändra vanorna...ehh ja som om man inte fatta det ...det är ju det som är svårt ju.



Från din tjocka kompis utan kpondition med gigantiskt godissug

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-05-18 10:45:18

"Åh!! Inte nu igen, har hon inte fattat att hon inte fixar det?! Varför har hon så bråttom? Viktis är ju det hon mår bäst av, att hon aldrig kan lära sig..."

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela