tjockvawa

Vilken dag är egentligen min vägdag?

Publicerad 2011-05-19 21:58:02 i Allmänt

Har tappat bort mej lite.
Började ju en torsdag, men slutade ju typ samma fredag...
Började om torsdagen där på slutade den fredan oxå men så tog jag mej i naturdiet-kragen i lördags, vägde mej då o hade ju gått upp 9 hekto sen mina torsdagar då typ.
Kör väl vägdag på lördagmorgonen då.
I lördag med andra ord: ÄCKLIGA 87,9 kilo!
Usch.
Ska bli spännande med en morgonvikt på lördag igen!
Går riktigt bra att byta ut lite måltider och de måltider jag äter är jag riktigt duktig och försöker dra ner på kolhydrater men äter fortfarande lite, som igår till middag blev det lasagne med familjen.

Idag har jag ätit:
FRUKOST: Naturdiet
MELLIS: 2 knäcke med makrill, äpple
LUNCH: Naturdiet
MELLIS: Frukt
MIDDAG: Ägg,keso, avoccado, skinka och frukt
KVÄLL: Kaffe och en Naturdiet-bar

Imorgon tänkte jag köra naturdiet till frukost, mellis 1: ägg o keso. Lunch: Naturdiet, Säkert nån frukt till mellis 2 för att orka, tacos till middag och en fredagsdaim!!

Kram

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-05-20 11:23:06

Lösning är att du och jag åker iväg till en öde ö med ett gym. Vi får nedsänt från en helikopter varje morgon vad vi får äta under dagen.Vi tillbringar tre månader där.

Fixa det så följer jag med

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela