tjockvawa

Bra gäster!

Publicerad 2011-10-20 22:06:58 i Allmänt

Tänk om alla mina gäster kunde göra som denna!!


Storstädning av vårat badrum!
TACK TESSAN!!


Mycket uppskattat!
Hon satte även igång en maskin tvätt och plockade ur diskmaskinen!
Under tiden plockade jag en del själv och städade delar av köket!
Övervåningen städades ju igår så det är inte jättemycket kvar att göra, kanske hinner jag lite i morgon förmiddag. Resten sparas år maken! Kommer bli fint här till helgen, för tanken var ju att vi skulle få övernattningsgäster från Anderstorp. Men då så klart ringde min kära pappa idag, han kommer på festen (själv, Monika är sjuk) och kör sen hem på kvällen-natten. Trist! Väldigt trist, hade gärna haft (bara) honom kvar här!!!
Men jag är inte ett dugg förvånad.

Blir vägdag imorgon då.

Puss

Kommentarer

Postat av: tackan

Publicerad 2011-10-21 07:24:48

det är annat än när jag kommer hi hi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela