tjockvawa

Ingen vidare helg

Publicerad 2011-10-30 16:52:27 i Allmänt

Det måste väl erkännas då, att den helg inte gått så bra heller, men så var det ju det jag sa att efter 50-årsfesterna skulle jag ta tag i det ordentigt! Och jag ska fasiken göra det oxå nu!!
I fredags åts det och dracks det som sagt gott på festen.
Jag mådde bra igår o var inte så sugen på pizza som bakismat för en gång skull men jag gjorde fläskfilé i ädelostsås istället och det går inte att sluta att äta förrän det är slut, sen blev det en hel massa godis oxå...

Iadg åt jag en okej frukost men för mycket till lunch efersom vi blev bjuda på det och Ulrics mat är gudomlig!! Efterrätten slank oxå ner, dumt nog, kunde ju ha tackat nej...

Men det blir inte mycket mer för mej att äta därför idag.
Jag ska träna om en timma och efter det måste jag bara stoppa i mej något men det får vara nåt supernyttigt och sen är det frukt som gäller resten av kväll om jag skulle vara sugen!

Stegräknaren är på idag oxå men trots att jag städat lite o så är den bara uppe i knappt 4000 steg, men så ska jag ju träna oxå.

Kramis

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-10-30 21:27:03

Ny vecka nya tag, ett nytt liv väntar. Ringarna väntar också :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela