tjockvawa

Jag är i chock!

Publicerad 2011-10-02 10:12:58 i Allmänt

Åter igen är det Lithea som chockar mej!!
Min blyga lilla tjej!
I går skulle jag stå på Loppis hela dagen var det ju tänkt, men Putte blev dålig och var tvungen att åka in till akuten, så jag lämnade barnen (kl halv 9) hos Sandra som stod på loppisen och skjutsade in Putte, jag stannade kvar med Putte ett tag då jag trodde det för en gång skull skulle gå snabbt.
Men jag var tillbaka på Loppisen klockan två, när det var dags att plocka ihop. Då hade båda mina barn varit duktiga, snälla o tålmodiga, Precis som Sandra som fick pröva på livet som trebarnsmamma!! Tack igen hjärtat!!
Lithea hade till och med gått till kiosken med Sandras man!

Vi åkte sen in o hämtade Putte, som det är okej med, fått penicillin o värktabletter!
Stack en snabbsväng till Camilla och Ulric för Camilla fyllde 40 igår, där var det en massa folk som var okända för Lithea, ändå pratade hon högt med mej, och avbröt mig för att berätta en sak för Ulric, högt och tydligt.
Hon svarade på tilltal och berättade om senaste gången hon red för en person hon träffat bara några gånger! Och det gjorde hon när vi satt flera stycken som lyssnade på henne!!
Ni fattar inte hur stor det här är för mej?! Jag är i chock! Jag är så stolt och så lycklig!
Sen är det klart att det fortfarande finns tillfällen då hon är blyg o lite tillbakadragen, jag tror inte hon sagt ett ord till sin ridlärare än, men jag är inte så orolig, tror det kommer oxå!!



Kram

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2011-10-02 10:33:14

:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela