tjockvawa

Jag går i väntans tider...

Publicerad 2011-10-20 09:31:07 i Allmänt

Jag är med smartphone!
Beräknad ankomst mellan 1-2 veckor, kan ta några dagar men jag får räkna med 2 veckor oxå!


Äntligen kommer jag bli lika inne (och smart?) som alla andra med appar o sufring på telefon osv osv, frågan är bara om jag kommer lyckas ringa längre...

TACK flickor!
Ni är så smarta i ert vikttänk och så snälla som peppar mej! Så rätt har ni oxå, jag tror jag brände både pengar och lite kalorier igår på stan!
Städade ju på förmiddan oxå! Och även om jag åt lite sötsaker till mellis så var ju räkmackan faktiskt middag, åt ju inget mer sen, jo en klementin!
Sen till råga på allt fick jag mens idag, då är det faktiskt imponerande att jag inte köpte 15 chokladkakor och fikade ännu mer och framför allt att jag drack vatten till min räkmacka inte cola!

Köpte mej förresten ett par jeans, storlek 44 och dom känns kanon! Däremot känns BH:n jag köpte inte alls som min favorit som gick sönder här om dagen. Men jag har bara en till och var tvungen att köpa en...
Ska köpa mej ett par stycken till nån gång i framitiden då jag har råd att köpa ngt ordentligt och när jag inte har två rastlösa barn med mej!!

Vad har ni för vägdag?!
Jag kommer inte ihåg vilken dag jag vägde mej (nån gång i början på förra veckan) och inte exakt vilka siffor det var heller mer än att det var något på 88... Vad det stod efter kommat minns jag inte men tror det var under 88,5. Därför kör jag 88 som startvikt men vet inte vilken dag jag ska väga mej igen för att hoppas på minskning. I morgon kanske? för då kan jag lyckas få minus trots de kommande festerna...??!
Smart va?
Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-10-20 10:46:22

Grattis! Då kan du snart blogga från mobilen! :)



Jag har måndag som vägdag. Vet inte om det är bra eller dåligt att ha det direkt efter helgen men det blev mest så o jag tycker det är helt okej.

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-20 13:04:14

Jag har oxå stl 44 i byxor men snart TROR JA att ja måste ha 42 känns så? Jag har ingen speciell väg dag väger mig en till två gånger i veckan ca. o vågen står nu på 85,8 :-D Lycklig.

MEN du är ju svin duktig du med!kämpa på!!

Postat av: tackan

Publicerad 2011-10-24 09:50:57

hade missat detta inlägg ju!!!



Måndag is the stor vägdag :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela