tjockvawa

Jag höll inte mitt löfte...

Publicerad 2011-10-30 19:02:31 i Allmänt

Skulle ju träna friskis idag lovade jag både mej själv o Becca. Men Becca kunde inte idag så jag hoppade över jag oxå. MEN istället gick och joggade jag på löpbandet i en timma!! Joggade sammanlagt 25 min utav den tiden och gick i snabbt tempo, svetten lackade och jag tror ärligt talat att det gav mer än ett friskispass! Jag brände garanterat mer fett i alla fall!!
Och på ett pass rör man sig ju effektiv i max 45 min eftersom det är nedvarvning, stretch och avslappning oxå.
Det hoppar jag över på bandet! Så jag är jäkla stolt ändå.
Mindre stolt över vad vågen visade när jag tjuvvägde mej precis innan.
Säger som min goda vän.
Nu jäklar!!

Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-10-30 21:25:58

Såå duktig du är, skitbra ju :-) Det kanske är bra att göra lite både och :-)

Postat av: Nilla

Publicerad 2011-10-31 06:19:52

Oj......jag fick nya stavar av Igge som jag nog ska prova........snart.

Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-10-31 10:57:12

Du tränade ju o det är ju det som räknas! O som sagt-nu jäklar! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela