tjockvawa

Man ska ju försöka hålla vad man lovat

Publicerad 2011-10-25 22:24:11 i Allmänt

och jag gör mitt bästa! Har lovat mig själv och Becca att jag ska träna tis, tors o sön denna vecka. Än så länge har jag hållit 1/3 av mitt löfte och jag räknar med att jag ska lyckas hålla hela löftet!
Känns i alla fall skönt att jag har gjort det och vem vet, jag kanske kommer igång igen nu!

Imorgon är det sista dagen som min handledare och jag jobbar ihop, jag jobbar torsdag och söndag oxå men då är Barbro ledig, därför har jag idag bakat Tuppkaka. Smarrig som tusan är den men tanken är att den ska gå hem på "jobbet" oxå så att den försvinner fort och att jag inte ska ta en bit! Jag vet det kanske låter hårt, men jag får ju "frossa" lite på fredag och jag vill verkligen försöka bli av med detta sötberoende!!
Men det är ju inte hela världen om det blir en liten, liten bit över till mej oxå...



Bilden är stulen men mina ser precis lika fina ut (nästan)!
Och hur det är med bilder och så där vet jag inte, antagligen får man väl inte sno bilder så där...?

Tuppkaka är i alla fall ungefär som "Kärleksmums"/Mockarutor"/Snoddas" (Vilket man nu föredrar att kalla det, jag säger Mockarutor) fast dom är gula, och godare faktiskt!!

Kramis

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2011-10-26 06:24:18

De ser goda ut, mums. Jag måste också komma igång med träning men det är lite svårt att få till det nu .....vet inte vad jag ska skylla på...

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-10-26 08:05:30

Duktig du är som tränat. och du kakan ser galet god ut, måste få receptet, eller är det bara att ta bort kakao??



Jag ska också igång med träningen, men sen ;-)



Jag tycker inte det låter hårt!! fast om du inte smakade en enda kant elle rsmet när du gjord eden kan du ju unna dig en liten bit :-)

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-26 10:10:13

visst var vi bra igår :-) Härligt o på Torsdag är det Monas pass kommer som vanligt att bli JÄTTEKUL:-D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela