tjockvawa

Min telefon är här!!

Publicerad 2011-10-24 16:55:27 i Allmänt

Jag har hur mycket som heslt att lära nu! Jag klarar att ringa och skriva sms. Klara även att facebooka med den...
Men hur gör man för att komma åt alla appar o så?! Jag fattar inte riktigt.
Känner mej lite halvt bakis fortfarande idag men kämpar verkligen för att sköta maten och laddar för att köra friskis imorgon!!

"Min" dator har gått sönder och den vi använder nu tar ca 30 min att starta, det är Puttes gamla laptop.
Nu måste plockas ordning och fixas middag här, är vrålhungrig så jag måste fixa massor med grönsaker till maten så jag inte överäter av lasagnen!

Förresten om ni missat det så skrev jag helt fel i förra inlägget!! min moster (har bara en) Nilla sov INTE här i lördags natt, utan det var förstås min faster, lilla söta Kicka!
Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2011-10-24 18:06:35

Okey, nu är du förlåten.

Kanske jag ska följa med er hem på fredag och sova över.....men du kommer nog vara så onykter så du glömmer att ta mig med.

Kram

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-10-24 18:27:47

Har du papper i telefonen?? Den är verkligen smart

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela