tjockvawa

party party

Publicerad 2011-10-23 17:03:33 i Allmänt

Och idag är huvudet supertungt! Jag fick sjukskriva mej från praktiken, jag pallar helt enkelt inte, men får lite ångest över det... Dåligt av mej tycker jag!

Idag är det bakismat för hela slanten och det är skönt att det är långt till fredag-vägdag...
Ätit så jag mår illa.

Min pappa stannade över natten i alla fall, vilket var väldigt trevligt, jag hade även min moster och en kusin här som nattgäster. Min lilla lilla pappa och jag! Det blev många intressanta pratstunder med honom...

Ledig i morgon, sen är det endast 4 dagar kvar av min praktik. Känns sorligt men jag längtar även tillbaka till skolan.
Kanske blir det öppna förskolan i morgon, ska Tackan med?!

Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-10-23 17:44:50

Lilla lammet har nog ont i örat så det blir at tringa doktorn.

Va kul att pappa din blev kvar, ser jag fram emot att höra om.



sjukskrev du dig för att du va bakis Fyy dig ;-)

Postat av: Nilla

Publicerad 2011-10-23 18:05:51

Mig vetligt har bara mig som moster.....okey plus Carina och Lena så nu undrar jag vem av oss som sov där..... Kicka måste vara faster om det var henne du menade eller....har jag fel?

Puss och älskar dig ändå

Fredag är det fyllefest igen och på lördag blir det pizza.

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-10-23 18:24:43

Vad mysigt att lilla papsen stannade över i alla fall o det verkar som det blev en rolig fest! ;)

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-10-23 23:07:46

jag läste nu oxå att jag av någon anledning skrev moster, men jag menar faster...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela