tjockvawa

Shoppat lite...

Publicerad 2011-10-02 22:15:31 i Allmänt

Jag och Lithea tog en shoppingrunda på Hageby idag.
Vi började på Pandurao, min stora tjej är helt pysselgalen! Köpte ett litet kitt där o sen ville Lithea hem! Hmmm... Kul o ha tjejshopping med henne! Fick muta med att det blir fika på Lindahls om vil kollar lite kläder först.
Envis är hon oxå och vet vad hon vill ha för kläder och vilka hon inte vill ha. Jag skulle tycker hon skulle vara snygg i jeans o lite coola skjortor o så. Men nej hon vill ha leggins, mjukisbyxor o Hello Kitty...

Detta blev till henne i alla fall:


Till Havanna tog vi detta:


Och väldens finaste jacka till Havanna oxå:


Barnen fick oxå varsin ny mössa o ett par vantar var. Lithea i rosa och Havanna i lila.
Blev en dyr tripp, men vi hade Puttes kort med oss så... ;)

Jag fick oxå en ny jacka, en halsduk och lite nytt smink!

Gillar Body shop!
 Jag har en kostnadsfri makuppträff (värt 100 kr per person) där man får gå med sina vänner på makeupträff. Få inspiration, professionella tips och råd om makeup.
En både rolig och givande träff lovar Body shop! Gäller till 2/11
Nån som är sugen?!



Kramis

Kommentarer

Postat av: humlan

Publicerad 2011-10-03 08:11:03

va fick jag då ? fina saker, lithea och jag kan pyssla ngn gång nu vet jag vi kan ha ett julpyssel jaaaaaa kram

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-04 09:52:36

er saccosäck va ju störtskön ju :-)

Japp mycket fina flickfötter:-)

hoppas ni mår bra!!

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-10-04 12:11:19

Köpte du någon present till mig? Men jag vill ju inte ha några saker men om du kommer och tvättar min fönster blir jag riktigt glad.

Puss

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-10-04 17:39:04

Jag hade gärna gått på Makeupträffen men är nog inte i Sörping nått innan den 2 november tyvärr! Hur har du det på vrinnevi? Vill höra! Kram!

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-11 18:13:31

när är träffen? jag kanske kan följa med :-?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela