tjockvawa

Stegräknare...

Publicerad 2011-10-27 17:47:29 i Allmänt

Jag har tänkt i fem veckor att man går VÄLDIGT mycket på min praktikplats och att jag borde ha stegräknare.
Idag näst sista dagen kom jag ihåg att ta på mej den. Slutade tidigare idag för att Lithea rider, så kvart i två när det blev dags att byta om tjuvkollade jag. 10 000 steg var jag upp i redan då!
Än är ju inte dagen slut och jag ska ju träna oxå, så nu får ni gissa vad ni tror att det landar på idag...?!



I morgon är det vägdag 2. Ska bli spännande för jag har inte tjuvvägt mig nåt i veckan...

Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-27 21:29:44

Ja vet inte var energin kom ifrån men den är sluuut nu!

Så bar med alla steg, du kommer ju bli alldeles galet smal nu när du ska jobba där sen ;-)



Träna på söndag hmp nja kanske eller nej jag säger Nej med en gång. ska ju flytta mamma på lördag :-) Men du är jätteduktig som kommer iväg.

Puss

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-10-27 21:30:04

Det var jag :-)

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-10-27 21:49:13

Jag säger 17259 steg. Nä, jag har faktiskt ingen aning! Vad blev det??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela