tjockvawa

Tjipp tjopp

Publicerad 2011-10-13 12:35:15 i Allmänt

Det går fortfarande bra på praktiken och jag trvis! Tagit fler venprover, misslyckts mer än lyckats men det är så roligt när det kommer bloooooood! :D
De flesta i personalen är bra, trevliga och duktiga, men så klart måste det ju alltid finnas ngt man stör sig på och jag har sett att det finns en i personalen som har hamnat HELT snett! Hon borde INTE jobba med människor! Är hårdhänt, fäller dumma kommentarer och äcklas av de flesta kroppsvätskor! Egentligen skulle jag vilja "skvallra" för chefen eller göra en anmälan... Men så vet jag inte om jag riktigt har civilkurage nog...

Idag är jag ledig och det blev en riktig mysdag, då jag lämnade Lithea på dagis kl 10 för dom har temat kropp o hälsa och skulle idag har "Mini-spa", dom har badat, fått massage, blivit insmorda i mjukgörande luktagott, målat naglarna osv. Under tiden tog Havanna och jag en promenad, först till jobbet och sa hej, sen till nya fräscha Ica och sen till dagis där jag bytte unge. Havanna får äta sova, leka, äta mellis o leka lite till medan jag och Lithea tog thai-lunch och ska loppa oss lite innan ridningen.

Här om dagen provade jag mina ringar o det är katastrof, så jag gick till guldsmeden och frågade vad det skulle kosta att förstora dom några storlekar, nästan 3000 spänn!! Nae, nu jävlar får det ta att vara slut på slöheten, fikabrödet och godiset!
Hade tänkt att jag skulle "chocka" min kusin och visa mej på friskis ikväll men så träffade jag min vän Veronica som imponerande nog var 11 kilo smalare än sist jag såg´na i somras! Hejja Hejja henne.
Och eftersom hon inte är i Sörping så ofta och föreslog en promenad ikväll, så kör jag på det idag och chockar min kusin en annan dag!

Kramis

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-10-15 17:42:27

Fram med civilkurage...har du inte en skyldighet att rapportera om du ser något som är fel?

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-16 12:25:04

11 kg ja de är vad ja har tappat :-D duktiga jag.men då har ja fasen gått på nästa varenda pass oxå med undantag för 2 max 3 st. Så i kväll kör vi igen:-)

Postat av: humlan

Publicerad 2011-10-18 09:27:27

hemligheter

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-10-18 18:55:45

Det var så roligt att träffa dej även om det bara blev en kortis!



Har glömt bort att skicka länken men här kommer den! Kram!!



http://community.viktvaktarna.se/Blogs/UserBlog.aspx?blogID=1001445

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-10-19 10:20:54

det är ju såå kul :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-19 15:30:09

ska bar aprova en grej

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela