tjockvawa

Avdelning 3 på Vrinnevi

Publicerad 2011-09-26 19:24:01 i Allmänt

Det är där jag äntligen fick praktikplats.
Min lärare ringde idag o meddelade att det var klart och att jag börjar imorgon klockan 13.
Så himla roligt, ska bli spännande och för hoppningsvis lärorikt!
Det som är negativt är att det känns orättvist mot mina klassisar, då läraren alltid säger att det är stört omöjligt att få in uska studerande från Söderköping på lasarettet, de tar hellre emot sjuksköteskestudenter och helst från Norrköping... Men Solveig, min lärare lyckades lösa det "bakvägen" som hon säger, genom kontakter från då hon jobbade som SSK.
Jag vill inte bli det svarta fåret som bli baktalad och att mina klassisar tror att jag tror att jag är nåt mkt mer än dom för det...
Hmmm.. Fattar ni eller?!

Kramis

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2011-09-26 19:57:08

Håll huvudet högt, du är värd detta.

Åker du buss då eller ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela