tjockvawa

Bra helg!

Publicerad 2011-09-17 20:03:46 i Allmänt

Jaopp, den här helgen känns oxå bra.
Är den del skoluppgifter som tynger mej lite bara!
Men jag är klar med en, trots att jag inte är helnöjd med den...
Sen gäller det att försöka plugga till ett etik-prov som vi har på onsdag.

Idag har Havanna och jag haft "egentid",
vi var i lekparken, gick en promenad, fikade med våfflor hos farmor
och var hos Isak o lekte en stund innan vi sov middag ihop!
Under tiden hade Lithea o Putte "egentid" på badhuset, till Lithea lycka! Efter det käka dom räksmörgås på Hagebycentrum.
Imorgon byter vi barn, då får Havanna vara med pappa i fred
medan jag tar med mej Lithea på bio.
Vi ska se smurfarna i 3D, blir en ny erfarenhet både för mej och Lithea!
Riktigt mysigt att vi kan göra så här ibland så barnen får lite ensam uppmärksamhet,
 tror dom verkligen behöver det!
 Havanna blir ett helt annat barn när hon får ha nån av oss för sig själv en stund!



Puss från Smurfan!
(Inte smurf-fan Ha ha ha)

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2011-09-18 07:49:42

Va mysigt det låter jag vill också var aert barn fast jag vill mest ha lite egentid med mamman :-) Puss på er

Jag åt som en med ett mycket sjukt matmissbruk igår...men idag nya tag

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-09-18 23:29:22

Vilken myyyyyyyyshelg ni haft! Sånna borde man ha många av! Kram!

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-09-19 19:41:49

Tror att det här är jättebra för barnen och för föräldrarna också. Du är smart du Virrpannan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela