tjockvawa

Klarat mig hittills

Publicerad 2012-02-17 13:13:26 i Allmänt

Hittills har jag helt klart mig från smygvägandet. Men jag var på väg att plocka ner vågen från hyllan av rena vana här om kvällen...
Lite jobbigt är det för det känns som om jag har bättre kontroll på mig själv om jag väger mej lite då o då... eller typ en gång om dagen!
Jag sköter maten helt okej, ska väl erkänna att jag ibland tycker att 27 pp om dagen är lite lite så jag smånallar lite av veckobonusen ibland, men försöker att hålla mig på en jämn nivå.

Jag är otroligt trött och känner mej ibland stressad, hoppas bara att den här månaden kan ta slut snart så att vardagen lugnar ner sig lite.
Känner att jag knappt hinner träffa mina barn, o karln jobbar fortfarande över en hel del de gånger jag inte jobbar kväll. Barnen är trötta och just detta livstempo känns faktiskt inte helt okej. Men när jag vet att det faktiskt snart är över tror jag att jag kan leva med det!
Helt ledig från jobb o praktik idag men är tvungen att plugga massor! Har verkligen försökt men har inte ens kommit halvvägs och det är redan dags att hämta hem barnen snart.
Vi börjar första veckan i skolan med prov och vi har en ganska stor inlämningsuppgift att göra under praktikperioden nu.

Nu blir det i alla fall fika med barnen och en vän.
Ikväll blir det tacos o fredagsdaim o resten av helgen spenderar jag sedan inne på avd 25.

Hej Hopp

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-02-17 19:11:47

Usch, håller du på och sliter ut dig? Ta det lugnare sen när praktiken är slut, lova det?

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela