tjockvawa

Ett mirakel har skett!!

Publicerad 2012-01-09 10:08:38 i Allmänt

Ställde mej på vågen idag och trodde inte mina ögon!! Den stannade på 79,7! Alltså plus minus noll denna riktigt dåliga vecka och jag är så nöjd och glad!! Var tvungen att väga mej TVÅ gånger för att riktigt tro på det, men sen vågade jag inte prova mer ifall vågen skulle ändra sig!
Målplanen jag skrev igår gäller ändå och jag är närmre det första delmålet än jag någonsin vågat hoppas på! Nu kan det ju vara så att min dåliga vecka betalar sig i tråkiga siffror till nästa vecka istället, men om jag skärper mej nu, vilket jag ska göra så tror jag faktiskt jag kan räkna med ett litet minus till nästa gång ändå!

Jobbet ringde klockan 6 i morse men jag tackade nej och jag började lite med städningen igår kväll och känner att det är helt underbart att ha en helt ledig dag för mig själv medan barnen är på dagis.
Jag ska njuta hela dagen och vi började med att sova till klockan 8, barnen och jag, ringde dagis o sa att vi kommer när vi kommer (hade satt upp dom 8:30). Tog det lugnt, barnen var på bra humör och det enda negativa är att jag har lite huvudvärk idag men det kan nog ett par panodil bota!
 
I morgon börjar skolan och jag ser fram emot det, trots att mina skolböcker jag beställde lite i sista sekund nog inte hinner komma. Får hoppas på en mjukstartsvecka!

Har fortfarande inte hört ngt om gravvicket, och har nog slutat hoppas. Ju mer jag tänker på det och ju närmre det kommer så tvivlar jag riktigt starkt på att det blir mitt...
Jag hankar mej ju fram ändå och allt brukar alltid lösa sig till slut i alla fall!

Idag fyller min älskade mormor år! Hoppas hon har ett sort kalas i himlen med mycket tårta för i himlen kan man äta vad man vill utan att bli tjock!

Grattis mormor!

Kram

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-01-09 10:55:27

Vi skulle ha hittat på någon fysisk aktivitet tillsammans idag ...... nä...du ska ju städa och det har jag gjort i helgen. Puss

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-01-09 12:59:28

Det är ju kanon att det blev plusminusnoll- det innebär ju att du stannar på det härliga sjuttiotalet!! Du har ju haft en galen vecka med massa jobb så det är ju inte så konstigt att du inte orkat fokusera på att äta rätt! Men nu är det nya tag! Bra att du sa nej till jobb idag! Njut av dagen o skäm bort dej själv lite vetja! Det är du värd! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela