tjockvawa

Fastnat lite på en platå??

Publicerad 2012-01-16 09:26:42 i Allmänt

Minus ett hekto idag. Är ju alltid trist med så lite i minskning men det känns ändå lite okej för helgen har väl inte varit en toppenhelg. Svärmor fyllde 65 igår och det svullades smörgåstårta.
Lördagskvällen moffade jag popcorn, ska vara glada att det inte var chips!
Inte nån motion alls i veckan som var och jag har haft mycket huvudvärk o varit ganska hängig.
Var bättre igår o jag hade en massa energi men den försvann till idag och huvudvärken är tillbax, känner mej lite tjock i bihålorna. Får se vart det leder för jag har ju tänkt att hoppa på starten av friskis imorgon!

Putte fick feber i lördags men den var försvunnen till igår, tur för honom som fyllde år igår, trist att vara sjuk då. Barnen är lite hostiga oxå så det är väl nåt som går..?
Ska det inte komma tillräckligt med snö för pulkaåkning snart så tycker jag det kan ta o bli vår! Längtar efter ljus, värme o piggare dagar!

Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-01-16 10:18:36

Ja men det är verkligen ngt som går...är såååå trött på förkylningar hit och täppta näsor dit och feber åt ett annat jäkla håll.



Ett minus är alltid ett minus :-) Och du vet nästa vecka blir det strålande siffror.



Postat av: Veronica

Publicerad 2012-01-16 17:34:35

När jag bara gått ner ett par hekto brukar det bli betydligt mer veckan efter så jag håller tummarna för att detsamma gäller för dej! Hoppas du kryar på dej snabbt. Kram!

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-01-16 19:20:41

Hm.. sol värme och ljus får mig att tänka på egypten....eller Aruba ....... grekisk ö ..... eller Mallorca...... Ska vi dra iväg?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela