tjockvawa

Favoritvännen, favoritsoppan o favoritbebisen

Publicerad 2012-01-29 09:54:06 i Allmänt

...och en långpromenad är vad som sammanfattar min dag igår!
Lämnade alltså mina barn hemma med pappan och åkte till min bästis igår, som är såååå duktig i sin viktkamp!
Jag käkade min favorit av viktväktarnas egan soppor


och sen knallade vi iväg i 1,5 timma.
Efter det blev det en stor kopp kaffe, frukt och två smörgåsrån och mer gos med världens sötaste, snart-ettåring. En massa bästis-tjej-snack oxå så klart. Helt underbart!
Tack min vän!!

Middag hemma och sen for gubben iväg på party så flickorna och jag gjorde popcorn och kollade bolibompa och gladiatorerna


Havanna vaknade halv ett, då flyttade jag ner henne till mej!
Ett vaknade Lithea och låg o hostade en stund. Halv två var hon ledsen. Klockan två kom det hem en full gubbe, och han som inte kan smyga ens nykter höll på att väcka hela huset.
Barnen är lika morgonpigga som alltid så det är ju bra det finns barnTV från tidig morgon. Behöver jag berätta att jag känner mej ganska trött idag?!

Vi har en hel del uppgifter att hinna med under praktiken och jag känner mej lite stressad att hinna med det med mitt fullspäckade schema, så jag gjorde färdigt en när barnen somnat igår kväll och började med en annan.

Jag har skött mej duktigt hela veckan med maten och förutom promenaden igår har jag försökt klämma in lite vardagsmotion och gått små promenader.
Tror det kommer bli ett fint minus imorgon faktiskt!
Minst 1,5 kilo annars blir jag riktigt besviken!

Får väl se hur mycket jag hinner blogga nu när allvaret börjar från och med imorgon!

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-01-29 17:57:30

Åh vad jag hade önskat att jag kunnat vara med Er igår! Men det får bli en annan gång! Håller nu tummarna det hårdaste jag kan för att det blir ett stort minus för dej imorrn! Kram!

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-01-30 10:33:52

Ja du skulel vart med , det var så mysigt.



HUr gick vägningen ? Här gick det bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela