tjockvawa

Jaha, blev ju inte riktigt som jag tänkt. ...

Publicerad 2012-01-21 10:38:04 i Allmänt

Jaha, blev ju inte riktigt som jag tänkt. Fick en schemarad en månad. Februari kommer därmed vara fullbokad eftersom det är den månaden jag har praktik oxå. På avd 25 på Vrinnevi. Psykiatrisk avdelning. Ser jag fram emot, ska bli spännande! Chefen hoppades på att kunna ge mej längre vik från 1/3 o det hoppas jag oxå, ska hon hålla på att hatta med en månad i taget så letar jag nog vidare mer intensivt efter något annat o då lär jag inte sommarjobb på hemtjänsten, har ju andra erbjudanden faktiskt. Det ska hon få veta i så fall, glömde säga det igår... Men jag är glad att jag har ett schema klart en månad i alla fall. Bara hoppas det passar med tiderna för praktiken. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela