tjockvawa

Plugg-helg...?

Publicerad 2012-01-13 15:04:08 i Allmänt



Det känns som om det kommer bli en hektisk helg trots att jag är ledig. Men vi har en hel del planerat och jag tycker inte att lärarna var snälla nog och gav oss någon mjukstart direkt...
Känns som om jag har mycket att plugga och lite lite tid. Känner att jag blir stressad av det och nästan får lite ångest. De lediga stunder jag haft till att kunna sitta och plugga har jag inte heller utnyttjat särskillt väl. Jag har istället umgåts med vänner och försökt att prioritera mig själv, vilket ju oxå behövs med då blir jag ju istället så här "stressig".
Om en timma ska barnen hämtas och jag borde egentligen plugga nu då. Men så känner jag mej lite omotiverad och har ännu inte fått böckerna.
Är samtidigt lite rastlös.
Jag är jätteduktig med snuset förresten och lyckas vara utan långa stunder! Igår tog jag endast 8 prillor på hela dagen! Kan vara det som gör mej lite stressig och extra rastlös oxå..?
Asch ja ja, jag sköter maten bra i alla fall men motionerar dåligt!
Bättring förväntas till nästa vecka!
Trevlig helg!

Kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-13 15:51:20

svar; Tyvärr gick provet inte alls :( Vaknade med feber imorses så det blev ingen skola på hela dagen... Menmen, det ska nog lösa sig så småningom ändå! :)

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-01-14 14:28:57

Du är bäst så du behöver inte kämpa!

Puss

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-01-14 20:42:26

Ställ gärna frågor i frågestunden som kommer upp kl.22. Hinner tyvärr inte svara på alla i respektives bloggar. Hur mycket jag än vill.



KRAM!

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-01-15 14:52:45

Kolla din mail, du måste betala den där fakturan på korten :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela