tjockvawa

Väntar på besked från psyket...

Publicerad 2012-01-26 14:01:59 i Allmänt

... Japp sitter här redo för att få veta vem min handledare ska bli och vilket schema jag får under mina praktikveckor. Ska alltså vara på pykiatriska avdelningen på vrinnevi för er som mot förmodan skulle ha missat det.
Jag är väldigt förväntansfull och glad över att jag ska få praktisera där, men samtidigt är jag lite rädd och nervös!

För er som undrar hur det går med viktväktande så kan jag meddela att jag först inte tänkte väga mej alls i måndags men ändå börja köra ordentligt då igen. Men så va 17, man får väl stå sitt kast och bita i det sura äpplet när man fuskat och varit lat. Vågen visade 1,3 kilo plus och det är ju såklart tråkigt.
Men jag tror faktiskt eftersom att jag tjuvvägger mej då o då att jag lyckats skaka bort de kilona igen!
Så det ska bli spännande att väga sig på måndag.

Nu ringer dom från psyket...
Vi hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela